سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاهداری دین، ثمره معرفت و اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :12929
تعداد کل یاداشته ها : 6
103/2/4
12:42 ع

قرار بود ما در خصوص موضوعی دیگر یعنی تناسب اندام صحبت کنیم ولی یکی از خواننده های محترم با ایمیلی که داده بود از سرد بودن همسرش صحبت کرد و اینکه دنیای آن تاریک است این مسئاله بسیار مهم است و باید بگویم در تمام جنسیت ها وجود دارد چه زن و چه مرد پس روی سخن این فصل به تمام آدمهای است که در خصوص مسائل زناشوئی سرد می باشند است البته اول باید برای شما تعریف کنم که این سردی مزاج از کجاها می تواند باشد باید بگویم نظرات من نظرات تخصصی نیست به تجربیات و شنیده ها مربوط می شود فقط اطلاعاتی است که خوشحال می شوم به شما کمک کند .

خوب سرد بودن می تواند ریشه در یک سرکوب احساسات باشد یا در کودکی ، نوجوانی و جوانی و حتی از یک عشق شکست خورده و شاید هم در شما باشد و این نقص نقصی است که از شما می باشد نه اون . نگران نباشید ..... نگران نباشید ..... نگران نباشید

تنها چیزی که می توانم در مرحله اول بگویم در این کار باید بسیار صبور .... صبور .... صبور باشید تاکید می کنم این کاری نیست که رد 4 یا 6 ماه بتوان بکلی خوب کرد نه باید ساختاری نو و تازه شما بسازید چه از خودتان و چه از گذشته شخص یعنی باید یک تغییر بزرگ ایجاد کنید و این تغییر امکان پذیر ولی زمان بر است شما باید پیدا کنید که دلیل این سردی چی می تواند باشد در مرحله اول پیش مشاور برید در مرحله دوم بعد از پیدا کردن مسئاله اصلی سعی کنید آن را برطرف کنید مرحله سوم زنده کردن شهوت مثبت در اون شخص هست با لباسهای خاص در مقابل آن باشید و به او یاد بدهید به مسائل زنا شوئی بسیار فکر کند مخصوصا در تنهایی ااین نکته معجزه می کند و اون همان فکر کردن به مسائل زناشوئی و بیدار کردن شهوت پنهان انسان است باور ندارید بسیار بسیار موثر است شاید نقیصه ای در شما و یا برخورد اولیه شما این شخص را پس زده است ولی شخص شمار ار دوست دارد و بروی شما نمی آورد چون نمی خواهد شما ناراحت یا سرخورده شوید و یا زا شما نا امید شده ... اگر بگوید که چه بهتر کار شما راحت تر شده اما اگر نگوید شما باید پیداش کنید چطور ؟؟؟.... ببینید همسرتان به زن ها و یا مردهای چاق نگا بیشتر می کند یا لاغر کدام عضو زن یا مرد برای اون جذاب است اگر به لاغر نگاه کند پس لاغر پسند می باشد و اگر به باسن نگاه کند پس برای اون مهم است که باسن شما زیبا باشد و غیره ... این مثالی بود برای شما شما هستید که باید دامنه نگاهتان را به هسرتان بیشتر کنید باید با متوجه شدن به نکات گفته شده در خودتان تغییر ایجاد کنید ورزش برید تمیز باشید و بدنتان را زیبا نگه دارید تا طرف مقابل رقبت به این داشته باشد که با شما زناشوئی انجام دهد نه اینکه شما را دوست دارد ولی در این خصوص توقع چیزی برتر را داشته باشد .

شاید این شما هستید که با چربی های زشت دور شکم و رانهای که شخص را ا زعمل فعل باز می دارد و نمی گذارد لذت به معنای واقعی خودش پیدا شود مانع اصلی از بین بردن شهوت مثبت هستید به خودتان برسید راست راه بروید تن نازی کنید و فقط به خودتان برسید اگر شما به خودتان اهمیت بدهید آن شخص کم کم متوجه تغییرات می شود در مردان زینت و زیبای اندام زن بسیار مهم است بدن خانم ها نباید به گونه ای باشد که برای مرد یکنواختی بیاورد نه اینکه تغییر سایز بدهید نه شق و رقی و اندام زیبا و مورد پسند با اینکه مرد تنوع پسند است باز باعث می شود مرد با هر بار نزدیکی بیشتر ولع پیدا کند .اندام خود را در آینه ببینید نه آنکه اعتماد به نس خود را بخواهید از دست بدهید نه ، هرگز به آن بی اندیشید چون شما می خواهید تغییر در آن ایجاد کنید قرار است او بدن شما باشد نه شما اسیر اون بدنبال از بین بردن نا زیبای ها باشید فرض کنید بعنوان یک دختر در مسابقه زیبا ترین زن دنیا ( بانوی شایسته) می خواهید شرکت کنید . راست راه برید به راه رفتن خود بسیار بی اندیشید نفس های خود را کنترل کنید بوی دهان را ا بین ببرید . از عطرهای مناسب استفاده کنید .... نقاط ضعف همسرتان را پیدا کنید شهوت خود را در مقال همسرتان بیرون بریزید فکر کنید شما یک معلم هستید که می خواهید تازه به او یاد بدهید اگر در گذشته همسرتان به سمت شما آمده و شما بدلیل خستگی و یا وسواس ترس تعصب آن را پس زده اید آلان دیگر شکایت نکنید چون آن این توقع را نداشته و از کار شما در لذت بردن با زناشویی شما سر خورده شده و بعنوان یک خاطره نا خوشایند  یاد می کند آنها را سعی کنید با تغییر از بین ببرید از الفاظ خواص استفاده کنید صدای خود را باریک و بچه گانه نکنید مردتان می خواهد در موقع نزدیکی با شما باشد نه با کودک درونتان - این می تواند حس بدی به مرد بدهد و از حس و حال خارج کند شوخی وسط نزدیکی به گونه ای که فرد را از حس خارج کند می تواند 1 سال کار شما را به تاخیر بیندازد . عدم تحرک در نزدیکی از طرف زن این حس به مرد داده می شود که باید یک کار را از اول تا آخر انجام دهد و همسر زن او لذتی نمی برد اما اگر با او همگام باشید و گاها سکان را در دست بگیرید یا مرد را وادار به تبعیت از خود بکنید حس تازگی و نشاط داده می شود و شما هم لذت کافی از این کار خواهید برد دائما دراز نکشید بلند شید و با همسرتان لذت بدهید و لذت ببرید .

بوی نا خوشایند و حرکت بد و یا هر چیزی می تواند این دلزدگی را بهمراه داشته باشد 

اما اگر هیچ یک از این عوامل نباشد و شخص منزولی باشد حتما باید به پزشک مراجعه نماید و با روانکاوی سر منشا این حس پیدا شود .


90/8/15::: 11:39 ع
نظر()